L'empresa tecnològica amb seu a Girona Sinermedia presenta aquests dies a Madrid, en el marc del certament eShow, Mensagia, una nova plataforma pensada per a l'enviament massiu de missatges SMS a telèfons mòbils que ofereix a l'emissor la possibilitat d'efectuar «campanyes intel·ligents» mitjançant una aplicació innovadora; amb Mensagia, van explicar ahir fonts de la companyia, els SMS es poden enviar de manera automatitzada, en funció dels «condicionants» (característiques del receptor prèviament seleccionades per qui envia els missatges) i a través de processos «senzills i ràpids».

La marca ha introduït al mercat aquest nou llançament coincidint amb el 15 aniversari de la seva fundació. Sinermedia, que es presenta com «una de les empreses líders en el sector del Mobile Marketing», factura uns 2 milions d'euros anuals, unes vendes que aquest any preveu augmentar de l'ordre d'un 15%, informen els seus responsables. Des de Girona -l'empresa té la seu a la plaça Marquès de Camps-, Sinermedia envia, de mitjana, uns 60 milions d'SMS l'any a través de campanyes d'SMS Màrqueting. L'any 2001 va ser una de les primeres firmes d'Espanya a desenvolupar una plataforma pròpia d'enviament de missatges a mòbils de forma massiva.

Altres serveis

Mensagia, que arriba quinze anys després, constitueix una evolució de la tecnologia de Sinermedia. L'empresa també ofereix als seus clients plataformes de pagament via telèfon mòbil i comercialitza línies de telèfon 800, entre d'altres serveis.