Santander Espanya amplia el focus de la seva estratègia 1|2|3 i posa al mercat una proposta completa per atreure clients millennials, la primera generació de nadius digitals. El producte sobre el qual pivotarà aquesta nova oferta, que es llança aquest dijous, 20 d'abril, és el Compte 1|2|3 Smart en dues modalitats ( free i freepremium.

El banc ha dissenyat una oferta financera adaptada i serveis especials completament digitals orientats a aquest col·lectiu, amb una estratègia de comunicació i màrqueting per acostar-se més a aquest grup d'edat.

En la seva modalitat free, el Compte 1|2|3 Smart no cobra comissions i inclou un contracte multicanal (accés al compte per internet, telèfon, xat) i una targeta de dèbit sense cost d'emissió ni renovació. En la seva modalitat premium, amb una tarifa plana de 2 euros al mes, el Compte 1|2|3 Smart inclou, a més de la targeta de dèbit gratis, una sèrie de bonificacions pels consums que es facin amb les targetes de dèbit, crèdit o prepagament.

En concret, retorna el 1% de l'import de les compres amb targeta en comerços físics, el 2% de les compres per internet i el 3% dels pagaments realitzats amb el mòbil mitjançant Santander Wallet o Apple Pay, amb una bonificació màxima de 120 euros a l'any.

A més, per primera vegada, un banc ofereix a aquest col·lectiu accés a productes de rènting tecnològic o d'automòbil en condicions avantatjoses, amb assegurances i serveis de manteniment del cotxe inclosos.