L'empresa de concessionaris del motor Grup Oliva fa el seu primer pas a ampliar els horitzons comercials més enllà de Tarragona i està tancant els últims serrells per adquirir el concessionari de BMW i Mini Martin i Conesa, de Salt. L'acord, segons van confirmar a Diari de Girona fonts del Grup Oliva, està fet però «s'estan perfeccionant els tràmits». Amb la incorporació del concessionari saltenc, el Grup Oliva preveu arribar a 150 milions d'euros de facturació anual i tenir un equip humà de 340 persones.

Aquesta firma comercialitza actualment les marques Peugeot, Citroën, Honda, BMW i Mini en quatre centres de la demarcació de Tarragona. Oliva ha renovat en els últims anys totes les seves instal·lacions i ha fet una aposta per les noves tecnologies en la relació amb els seus clients, segons informen des del grup.

El conseller delegat del Grup Oliva, Santiago Oliva, va explicar ahir que «hem arribat a un acord amb la família Martin perquè continuï l'esperit de treball que han tingut». El responsable de la compra va admetre que ha estat una «negociació treballada» però que «això permetrà que Grup Oliva faci un pas molt important per començar a pensar més en Catalunya i no només en Tarragona».

El Grup Oliva s'ha compromès a mantenir el mateix tracte amb els treballadors i clients al voltant de la concessió que ha tingut fins ara Martin i Conesa, una estratègia amb la qual la marca sempre ha estat d'acord».

El conseller delegat del Grup Oliva, Santiago Oliva, admet que el sector de l'automòbil és un sector «altament competitiu, molt madur i en el qual han aparegut noves fórmules de relació amb el client i noves tecnologies». En aquest sentit augura que les empreses «cada vegada seran més grans i per nosaltres aquesta adquisició ens permetrà augmentar el volum i seguir desenvolupant-nos». En aquest sentit va considerar que la facturació amb aquesta adquisició arribarà a 150 milions d'euros i a 340 persones d'equip humà.