Seat ha venut al mes de juliol 38.900 vehicles, un 11,3% més que en el mateix període del 2016, i suma així un total de 285.400 cotxes comercialitzats en els set primers mesos de l'any, fet que suposa un creixement interanual del 13,4%. «Amb aquest volum de vendes, Seat es consolida dalt del podi de les marques que més creixen a Europa», va destacar en un comunicat el vicepresident Comercial de l'empresa automobilística, Wayne Griffiths, que confia mantenir la mateixa tendència a l'alça en el segon semestre.

«La recent obertura de la planta d'Algèria, on ja vam acoblar l'Ibiza, impulsarà la nostra presència en aquest país i a seguir incrementant les vendes fora d'Europa», va remarcar.

Fins a juliol, Seat va aconseguir bons resultats en la majoria de països en els quals opera. Espanya, on Seat és líder de mercat, és el país que encapçala els lliuraments, amb 62.800 vehicles venuts (+20,7%), seguit d'Alemanya, amb 56.500 (+11,2%), i el Regne Unit, amb 33.700 cotxes comercialitzats (+21,2%).

França també creix

França, amb 15.300 cotxes (+17,4%); Àustria, amb 11.000 (+20,3%), i Suïssa, amb 6.100 (+47,6%), també registren un percentatge de creixement de dos dígits.

Durant el mes de juliol, Seat ha seguit amb el llançament del nou Ibiza i ha iniciat la comercialització de la versió esportiva de l'Ateca, el primer totcamí de la marca, que s'ha convertit en un dels principals pilars de la companyia.