La cadena nipona de roba Uniqlo ha llançat la seva plataforma de venda per internet en castellà com a pas previ a l'obertura de la seva primera botiga al país el pròxim 20 de setembre, va informar ahir la companyia.

La firma ha posat a disposició dels clients espanyols la seva col·lecció completa per a dona, home, nen i nadó, i espera pròximament tenir disponibles les col·laboracions amb les marques JW Anderson i Ines de la Fressange.

Uniqlo ha explicat que els articles del nou web són únics a Espanya i que suportaran unes despeses d'enviament des dels 4,95 euros en la modalitat estàndard (2 a 5 dies) fins als 9,95 en modalitat exprés (1 a 2 dies).

També estarà disponible el servei click and collect, que permet al consumidor recollir la seva comanda en el punt de venda físic.

L'establiment que obrirà a la tardor se situarà al passeig de Gracia de Barcelona, dins d'un quadrat comercial en el que competirà amb altres grans firmes del tèxtil, com l'espanyola Inditex i la sueca H&M.