L'empresa gironina dedicada a la venda de material esportiu a través d'internet Tradeinn ha tancat el 2017 amb una facturació de 120 MEUR. Això suposa un increment d'un 60% en relació a l'exercici anterior on va arribar als 75 MEUR. La crescuda en ingressos s'ha traduït en una pujada important en les comandes diàries de l'empresa. En concret, Tradeinn ha passat de rebre'n 5.000 el 2016, a 7.000 en l'últim exercici, el que suposa un augment del 40%. Les bones xifres han fet que des de firma gironina considerin "espectaculars" els resultats d'aquest curs, ja que han superat amb escreix les previsions que havien fet. El fundador de Tradeinn, David Martín, es mostra "optimista" de cara a aquest 2018, en què confia augmentar les vendes i arribar a facturar a l'entorn dels 150 MEUR.

Ara mateix, la companyia té catorze botigues online que sumen més de 2,5 milions de clients de 193 països d'arreu del món, i el seu nombre de referències a la venda gairebé arriba al milió d'articles. També disposa de dos comerços físics: una botiga a Celrà (Girona), amb una àrea comercial de 100m2, i un establiment a Girona.Cadascuna de les botigues està especialitzada en una disciplina esportiva: Diveinn.com (busseig i submarinisme), Trekkinn.com (muntanya i senderisme), Bikeinn.com (ciclisme), Smashinn.com (tennis i pàdel), Snowinn.com (esquí), Swiminn.com (natació), Motardinn.com (equipament per a motoristes), Waveinn.com (nàutica i pesca esportiva), Runnerinn,com (running), Goalinn.com (futbol i esports d'equip), Dressinn.com (moda), Traininn.com (fitness) i Outletinn.com (un outlet especialitzat).El grup té una plantilla de 200 persones i ha doblat la capacitat del seu centre logístic, de 7.500 a 15.000 metres quadrats.

Datos del elemento