L'empresa d'elaborats carnis Noel Alimentaria va incrementar en un 24,9% la facturació de pernil cuit en talls fins a arribar als 17,8 milions d'euros de gener a agost del 2018.

Aquest augment de la facturació va convertir Noel Alimentaria en la marca de fabricant que més creix al mercat del pernil cuit a talls, segons un comunicat de la companyia.

En quota de volum de facturació per quilograms d'aquest producte, l'empresa creix un punt i se situa com la segona marca de fabricant amb un 7,6% de participació al mercat, després de produir unes 1.800 tones durant els vuit primers mesos de l'any.

Noel Alimentaria, amb seu a Sant Joan les Fonts, va facturar un total de 256 milions d'euros el 2017, un 13,7% més que el 2016, mentre que va aconseguir un volum de producció de 59.148 tones, un 9,78% més que l'any anterior.

La companyia alimentària té presència a més de 60 països i ambiciona créixer al Japó, els Estats Units i el Brasil.