14 de gener de 2019
14.01.2019

Guitart Hotels, Aromar i Med Playa, premiats per Caixabank

L'entitat reconeix la innovació i sostenibilitat en el mercat turístic de les tres empreses gironines

14.01.2019 | 19:33
Els guardonats amb el director territorial.

Les empreses Aromar Hotel, Med Playa i Guitar Hotels són les guanyadores de la fase regional dels premis Hotels & Tourism de CaixaBank a Catalunya en les categories de "Millor establiment hoteler", "Innovació turística" i "Responsabilitat Social Corporativa", respectivament. CaixaBank, entitat financera de referència en el sector hoteler i turístic, ha convocat la primera edició del premi CaixaBank Hotels & Tourism que reconeix la innovació, sostenibilitat i RSC de les empreses turístiques a tot el país.

Després d'analitzar les característiques dels diferents projectes i iniciatives presentades, s'han seleccionat aquestes tres compa­nyies del sector turístic i hoteler gironí.

Aromar Hotel, companyia amb establiment hoteler i d'altres a Costa Brava, ha estat seleccionada com a millor empresa en la categoria de Millor Establiment Hoteler, que ha valorat l'originalitat del projecte, el disseny innovador i l'impacte en la destinació. El jurat ha volgut destacar el gran canvi que ha sofert l'establiment, posicionant a l'hotel Aromar com una aposta molt forta per la renovació i posicionament de l'oferta hotelera de Costa Brava Centre.

Med Playa Grup, ha guanyat el premi a la Innovació turística per la novetat i originalitat de la tecnologia aplicada al seu model de negoci, establint un sistema per preveure les possibles caigudes en les reserves.

Guitart Hotels, ha estat guardonada amb el premi a la Responsabilitat Social Corporativa (RSC)" que valora la sostenibilitat, el respecte mediambiental i la sensibilitat social del projecte, empresa o grup.

El director territorial de CaixaBank a Catalunya, Jaume Masana, va destacar la qualitat de les candidatures presentades i ha posat en valor que gràcies a la primera edició dels premis, «hem pogut descobrir grans iniciatives que demostren la qualitat empresarial del sector».

Per la seva banda, el responsable d'Hotels & Tourism a Catalunya, Albert Pascual, ha explicat que aquests guardons, que pretenen convertir-se en referents per a les empreses turístiques i hoteleres d'Espanya, tenen com a objectiu impulsar noves actuacions que ajudin a fomentar la millora i renovació de les empreses dedicades al turisme, sector estratègic per al país.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook