El grup valencià d'envàs i embalatge Hinojosa va tancar 2018 amb una facturació de 399 milions d'euros, un 13% més que en 2017 quan es va arribar als 353 milions. Com va indicar la companyia a través d'un comunicat, aquest increment en la facturació es va sustentar «en els cinc pilars fonamentals per al grup: el client, la innovació, l'especialització, l'eficiència i el valor social».

Així, el creixement, de caràcter orgànic, té com a origen «l'èxit de la integració de les últimes plantes incorporades al grup i l'estratègia d'orientar tota l'organització a aportar valor al client», va explicar el grup.

La fàbrica de Sarrià de Ter

Hinojosa va continuar l'any passat amb la seva política d'inversió en tecnologia «per renovar el parc industrial i dotar totes les plantes d'alta qualitat d'impressió». D'aquesta forma, el grup va millorar la seva velocitat de resposta als clients, la flexibilitat i la capacitat d'adaptació, unes inversions en tecnologia a les quals es va afegir l'aprofundiment del grup en la seva integració vertical, on la consolidació de la paperera de Sarrià de Ter juntament amb el bon funcionament de la de l'Alqueria van permetre que la producció de paper s'incrementés en 2018 un 16% respecte a 2017 i que es dupliqués des de 2015.

Així mateix, en el comunicat el grup valencià líder a Espanya va voler destacar la posada en marxa de nous productes aquest 2018 com la solució d'embalatge de cartó Dailybox, l'eina mòbil de realitat virtual Visual Perfomance Go o una nova gamma d'envasos primaris, tot això mantenint en paral·lel el compromís amb el medi ambient.

En aquesta línia, Hinojosa va voler reivindicar la seva aposta per l'economia circular com a forma de disminuir progressivament la seva petjada de carboni; desenvolupar i potenciar el talent intern i extern; i col·laborar amb la societat a través de diverses iniciatives solidàries.