La companyia Comexi. La multinacional gironina, que s'ha convertit en proveïdor global de solucions per al sector d'impressió i conversió d'envasos flexibles, cerca oferir el millor servei d'assistència tècnica als seus clients a través dels seus múltiples serveis. El concepte de les Smart Glasses és un sistema de comunicació que permet l'intercanvi d'informació entre els enginyers de camp i el departament de servei en temps i visió real. Durant 24 hores al dia i 7 dies a la setmana.

Segons la companyia, l'ús d'aquestes ulleres permet realitzar el servei d'assistència tècnica de Comexi amb visualització a l'instant del camp de visió del client; ofereix videoconferències amb mans lliures; permet a l'expert que ofereix ajuda de forma remota l'ús d'un punter vermell per a ajudar i guiar als enginyers de camp; habilita al servei tècnic perquè realitzi captures de pantalla de la videotrucada i les editi, escrigui notes i les enviï a l'enginyer de camp; faculta als enginyers de camp que puguin veure arxius de text amb traducció simultània, imatges, diagrames elèctrics, planols de màquina en format pdf, així com documents que han estat enviats des del departament tècnic, la qual cosa facilita que el servei d'assistència pugui compartir informació en pantalla amb enginyers de camp.

Les Comexi Smart Glasses brinden un suport a distància efectiu als usuaris que tenen tasques a realitzar enfront de la màquina. Aquestes ulleres proporcionen informació en temps real des d'ubicació remota, permeten la identificació de peces de recanvi i ajuden, mitjançant l'ús simultani de la traducció de text, a superar les barreres de l'idioma.

A més, redueixen el temps d'inactivitat de la màquina, milloren l'eficiència durant el manteniment de la màquina in situ, disminueixen els viatges i augmenten la satisfacció del servei postvenda.

Amb les Comexi Smart Glasses, el client pot connectar-se fàcilment als serveis del Comexi Cloud, la plataforma digital que ofereix eines de presa de decisions i agilita les tasques operatives gràcies a l'obtenció de dades de màquina.

També pot seguir la producció en temps real i conèixer els processos de la màquina, amb la generació automàtica d'indicadors per a cada ordre de producció, la qual cosa facilita la detecció de dificultats relacionades amb la producció.

Les anàlisis de producció i el càlcul del cost del treball li permeten obtenir i analitzar costos i informació durant la producció generada pels mòduls d'energia i el mòdul de ponderació de tinta.

Comexi Cloud facilita que els clients puguin accedir a dades històriques i analitzar la producció a través de la generació automàtica d'indicadors claus o KPI, la qual cosa al seu torn permet una detecció visual i fàcil d'errors, així com oportunitats de millora.

A més, els clients tenen a la seva disposició tota la documentació requerida de la màquina en format digital, sempre estant disponible, actualitzada i accessible des de qualsevol dispositiu.

Aquesta plataforma inclou un servei de compres en línia, que habilita la identificació ràpida dels components de les impressores, laminadores o talladores mitjançant 3D de la màquina del client, oferint una major agilitat de compra i optimització dels processos de sol·licitud i l'enviament de peces.