11 de octubre de 2019
11.10.2019

La importància d'una bona imatge i la visibilitat del mediador

Les campanyes del Col·legi sempre han girat al voltant de la garantia que representa el professional

11.10.2019 | 00:13

El Col·legi de Mediadors d'Assegurances de Girona dona molta importància a la imatge i la visibilitat dels seus col·legiats. Per aquest motiu, des de 1981 promou campanyes publicitàries amb un gran impacte. Cada dos anys la imatge es renova i el missatge, també, però sempre amb l'esperit que un mediador és garantia de qualitat i professionalitat.

Tots els missatges que s'han volgut donar durant aquests anys són vigents i perduren. La primera imatge va tenir en el seu moment un gran impacte. Era l'any 1981 i portava per títol «Jo soc un mediador...d'assegurances col·legiat» i en les imatges aparexia el Titanic amb la frase «El Titanic va ser assegurat», així com també les cèlebres cames de l'actriu Marlene Dietrich o la pistola del bandoler Serrallonga.

Altres campayes que s'han anat portant a terme durant els darrers anys han girat al voltant de la garantia que representa un mediador col·legiat.

Alguns dels missatges difosos han estat «Mediadors d'assegurances, els col·legiats són la garantia», l'any 2003, o darrerament amb el títol «Els col·legiats són la garantia». I ho són per diverses raons, però bàsicament perquè els mediadors tenen una formació específica que els permet donar respostes als clients de manera ràpida, perquè estudien les necessitats particulars de cada assegurat, perquè es garanteix un tracte personal i perquè sempre es busca defensar els interessos dels clients.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook