Sorea, companyia gestora del cicle integral de l'aigua, ha superat l'objectiu que es va fixar el passat mes de febrer, quan va iniciar la campanya per promoure la factura digital, i ha aconseguit un total de 29.000 noves altes, 9.000 més de les esperades. La campanya va néixer amb l'objectiu de contribuir a la reducció de residus i també per establir aliances com a mètode per assolir el desenvolupament sostenible. En aquest sentit, i responent al compromís de l'empresa amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de Nacions Unides, Sorea donarà un euro per cada nova alta del servei de factura electrònica al Programa de Pobresa Energètica de la Creu Roja.

Representants de les dues organitzacions van fer aquesta setmana en un acte balanç de la campanya «Els boscos vius i la correspondència digital» i de la col·laboració entre les entitats. A finals de l'any 2018 hi havia un 22% dels usuaris digitalitzats i ara, nou mesos després, aquesta xifra ha augmentat un 7% i ha superat les expectatives de l'empresa. «Amb aquesta campanya hem assolit diverses fites relacionades amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible», va assegurar en aquest acte Emili Giralt, conseller delegat de Sorea.