La companyia de Sant Joan les Fonts Noel Alimentaria ha renovat la seva línia de productes sense carn transformant-la en una gamma més sostenible. Els nous envasos redueixen el plàstic en un 70% i són totalment reciclables. A més, utilitzen un paper amb certificat FSC, un segell que promou la gestió forestal responsable a tot el món. La gamma passa ara a anomenar-se 'Nature' amb l'objectiu de "reforçar" l'aposta que l'empresa està fent en matèria de sostenibilitat i centrada en minimitzar l'impacte en el medi ambient. La gamma, abans 'Veggie', inclou les cinc referències que l'han integrat fins ara: Nature Burger de llenties amb verdures, Nature Burger d'hummus amb bolets, Nature Llesques amb olives i pebrots, Nature Llesques amb espàrrecs i Nature Llesques amb verdures.

La companyia, especialitzada en la producció i la distribució de pernil cuit, curat i serrà, embotits i carns fresques al mercat nacional i internacional, va crear aquesta gamma fa tres anys convertint Noel en la primera gran empresa del sector carni en afegir una opció sense carn al seu catàleg de productes.

La companyia va ser pionera en el llançament d'aquesta línia de productes al Saló Alimentària 2016, on va guanyar el premi Innoval dins de la categoria Salut i Confiança.

Segons les últimes dades de la consultora IRI, Noel lidera al mercat la categoria de substitutius carnis amb una quota del 46% i un creixement de més del 52% anual.

Noel Alimentaria és una empresa familiar de quarta generació que va tenir una facturació l'any passat de 277 milions d'euros (MEUR). Compta amb 1.226 treballadors i 12 plantes productives.