Eurofirms, empresa gironina de Recursos Humans capdavantera a l'Estat, ha creat una nova aplicació per a candidats i treballadors, a través de la qual es poden consultar milers d'ofertes de feina i realitzar el seguiment del procés de selecció. La nova aplicació d'Eurofirms està pensada per facilitar la recerca de feina i les gestions diàries dels treballadors com l'entrada d'hores treballades.

Els candidats poden apuntar-se a les ofertes de la seva zona fent clic sobre aquelles que més els interessin i a més poden completar el seu perfil professional afegint les seves preferències laborals, gestionar tota la documentació per formalitzar el contracte, realitzar el seguiment de les seves candidatures i buscar les oficines d'Eurofirms més properes a la seva zona.

Aquesta nova app, que està disponible per als sistemes operatius Android i iOS, substitueix l'antiga aplicació d'Eurofirms que estava pensada únicament per a treballadors. Amb l'aplicació actual, que també està disponible per a candidats, s'amplien les funcionalitats i es facilita el dia a dia dels treballadors.

Actualment Eurofirms, amb un volum de facturació de 437 milions d'euros el 2019 (un 13% superior a la de l'any 2018) i una xarxa de 133 oficines (110 a Espanya, 20 a Portugal, una a Holanda i dues a Xile), és la primera empresa espanyola de Recursos Humans, quarta del sector a Espanya i reconeguda pel Financial Times, per tercer any consecutiu, com una de les 1.000 empreses amb un creixement més alt d'Europa.

Eurofirms, Claire Joster, Inneria, Cornerjob i Talent Savior són les marques que formen part del Grup Eurofirms, a través de les quals ofereix els serveis de treball temporal, selecció de personal, externalització, formació o desenvolupament, outplacement i normalització de la discapacitat, aquest últim portat a terme a través de la Fundació Eurofirms.