L'empresa càrnia d'Olot Espuña ha tancat el 2019 amb una facturació de 85 milions d'euros, xifra que representa un 2% més que l'any anterior, quan va assolir els 83. Entre els projectes que s'han fixat al pla estratègic hi ha el llançament de línies de producte com són els Minuets, una gamma de snacks amb nou productes diferents i amb novetats, com la combinació de «canyetes de fuet i formatge Gouda». Precisament l'empresa ha anunciat l'aliança amb la nord-americana del sector Jack Link's per impulsar els snacks carnis a Espanya i «convertir-se en referent» d'aquesta categoria. Si les previsions de creixement es compleixen, Espuña preveu invertir un milió a ampliar les instal·lacions de producció a Olot.

Espuña ha anunciat també l'aliança amb la nord-americana Jack Link's per impulsar els snacks carnis a l'estat espanyol i «convertir-se en referent» d'aquesta categoria coincidint amb el llançament dels Minuets. Aquesta operació els permetrà «unir el seu coneixement amb el desenvolupament».