Tous va registrar una facturació de 487 milions d'euros durant el 2019, un 4,6% més respecte a l'exercici anterior. La marca, que enguany celebra el seu centenari, va tancar l'últim any amb 748 establiments en 56 països. D'aquests, el 67% es troben fora d'Espanya,i són Mèxic, Portugal i Rússia alguns dels seus principals mercats.

Segons indica la companyia, aquest creixement ve impulsat per la branca del negoci especialitzada en la producció i venda de joies, que concentra un 70% de la facturació total del grup. D'altra banda, la companyia destaca la bona marxa de les vendes online, que es mantenen com el tercer mercat més rellevant, només per darrere d'Espanya i Mèxic.

Per Alba Tous, presidenta de la companyia, «una de les claus d'aquest creixement és l'adaptació als gustos i prioritats dels clients a tots els mercats on l'empresa opera». El conseller delegat de la firma, Carlos Soler-Duffo, afegeix que el fet de poder celebrar cent anys «reafirma la validesa del projecte».