19 de octubre de 2020
19.10.2020
Diari de Girona

CornerJob, del Grup Eurofirms, llança una botiga «online» per publicar ofertes de feina

19.10.2020 | 00:49
CornerJob, del Grup Eurofirms, llança una botiga «online» per publicar ofertes de feina

CornerJob, empresa especialitzada per buscar feina a través del mòbil amb un volum de 40.000 descàrregues mensuals i una base de dades de 8 milions de candidats, ha llançat la seva botiga online, a través de la qual els clients poden comprar l'espai per publicar ofertes de feina de forma instantània. La botiga online compta amb tres tarifes que s'ajusten a les necessitats del client: la Starter, que permet la publicació d'una oferta de treball; la Premium, per a la publicació de 3 vacants; i una tarifa a mida, en funció de les necessitats de contractació del client.

Amb la nova botiga online, CornerJob automatitza completament la compra d'espais per a la publicació d'ofertes de feina i el client pot publicar les seves vacants laborals de forma immediata.

A través de l'app de CornerJob, les empreses poden trobar candidats amb diferents perfils i de varis sectors, parlar directament amb ells a través del multixat i resoldre tots els seus dubtes en temps real. La companyia assegura que la facilitat per trobar feina i publicar ofertes per part dels clients i la comunicació directa entre candidats i empreses són els principals avantatges de la plataforma mòbil, «que atrau talent d'una forma senzilla i ràpida».

Facturació de 437 milions

CornerJob pertany a Eurofirms Group, primera empresa espanyola de Recursos Humans, quarta del sector a Espanya, i reconeguda per The Financial Times per tercer any consecutiu com una de les 1.000 empreses amb més creixement d'Europa.

Amb un volum de facturació de 437 milions d'euros el 2019 (un 13% superior a la de l'any anterior) i una xarxa de 133 oficines (110 a Espanya, 20 a Portugal, 1 a Holanda i 2 a Xile), l'empresa compta amb una àmplia cobertura geogràfica i una alta qualitat de servei per als seus clients.

El model de negoci d'Eurofirms Group passa per ser una empresa tecnològica i compromesa amb les persones, «prioritzant el lideratge per valors», una de les raons per les quals l'empresa ha esdevingut un referent al sector dels Recursos Humans, i consolidant un model empresarial propi «que posa les persones i el seu benestar en primer lloc per a l'obtenció dels millors resultats», segons indiquen.


Les marques del grup

Eurofirms, Claire Joster, Inneria, CornerJob i Talent Savior són les marques que formen part d'Eurofirms Group, a través de les quals ofereix els serveis de treball temporal, selecció de personal, externalització, formació i desenvolupament, outplacement i normalització de la discapacitat a través de la Fundació Eurofirms.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
L'últim El més llegit