La consultora gironina Playbrand, amb seu al parc Tecnològic i Científic de la Universitat de Girona, celebra el desè aniversari aquest 2020 amb una previsió de facturació que ronda els 900.000 euros. La marca gestiona actualment la direcció de processos estratègics en l'àmbit del màrqueting digital de 50 grans organitzacions ubicades arreu de Catalunya.

Consolidar el creixement de la companyia i explorar nous mercats són els objectius prioritaris de Playbrand, que en aquesta primera dècada ha participat en més de 500 projectes empresarials.

Nascuda a Girona, Playbrand ajuda les marques a dissenyar objectius i entendre les regles dels entorns digitals, al mateix temps que les incorporen a la seva cultura empresarial. Segons explica un dels directors de la consultora, Xevi Montoya, «Playbrand acompanya qualsevol tipus d'organització a relacionar-se amb els seus consumidors, siguin ciutadans, clients o socis a la xarxa». Des de la seva posada en marxa, el 2010, Playbrand ha tingut un ràpid creixement.

Màrqueting a la xarxa

Actualment, són setze treballadors, la majoria dels quals han anat formant-se i certificant-se al llarg dels darrers anys en les principals disciplines del màrqueting a la xarxa. L'empresa compta avui amb analistes de dades, experts SEO, especialistes en usabilitat i experiència d'usuari, una estratega en màrqueting per correu electrònic, gestors de continguts, d'influenciadors, una gran expertesa en l'àmbit del màrqueting turístic i cultural a escala digital. Bona part dels clients són de Barcelona i Girona, entre els quals hi ha Barcelona Serveis Municipals, B:SM (Tibidabo, Muntanya de Montjuïc, Parc Güell, entre d'altres), Turisme de Catalunya, ACCIÓ, Barcelona és Molt Més (marca turística de la Diputació de Barcelona), Elisava , Milan, Comexi, JOIDART o el Museu Marítim de Barcelona.