CaixaBank va iniciar ahir la unificació de la marca a la seva xarxa d'oficines retail, substituint la marca Bankia, procés que està previst es desenvolupi i completi en nou setmanes. Els treballs suposen el canvi de retolació interior i exterior de totes les oficines de la xarxa, així com la per?sonalització de la imatge dels caixers.

A les comunitats autònomes on ahir era festiu, com Catalunya, l'actuació arrencarà a partir d'avui. Durant la setmana passada, una vegada acabada la fusió legal, es va fer l'adaptació de la imatge de marca als edificis corporatius, entre els quals s'inclouen la seu operativa de Madrid i l'antiga seu social de Bankia, a València.

L'entitat, presidida per José Ignacio Goirigolzarri i dirigida per Gonzalo Gortázar, té 623.800 milions d'euros en actius totals a Espanya, la qual cosa la converteix en el banc de major dimensió del mercat domèstic, amb una rellevant posició a Europa.

El nou grup bancari destaca que ha reforçat el seu lideratge en banca retail a Espanya, amb prop de 20 milions de clients i la ?primera posició en la quota de mercat de productes clau, com dispositius (24%), crèdits (26%) i estalvi a llarg termini (29%), que inclou les assegurances d'estalvi, els fons d'inversió i els plans de pensions.