CaixaBank canvia de lema. Després de consolidar l’absorció de Bankia, l’entitat, un cop elaborat el pla estratègic 2022-2024, va anunciar el seu nou propòsit de marca: «Estar a prop de les persones per a tot allò que importa». De l’«Escoltar, parlar, fer» es passa a «Tu, jo. Nosaltres».

Un cop consolidada com a primer banc d’Espanya, l’entitat, que ha proposat a la resta de bancs congelar les quotes hipotecàries de les famílies vulnerables durant 12 mesos, intenta reforçar la seva imatge de «compromís d’estar a prop de les persones i de la societat en conjunt, i de ser part de les seves vides, la seva realitat i les seves necessitats».

La nova línia comunicativa definida emfatitza el compromís de l’entitat de donar suport a les persones en tot allò que els importi i ajudar-los amb les seves preocupacions. CaixaBank destaca el valor de la seva xarxa d’oficines, amb presència a 2.234 municipis; una estructura de 13.000 caixers, 17 rutes d’«ofimòbils» que donen servei a més de 600 municipis, i nombroses fórmules d’atenció remota i digital.

Com a carta de presentació, CaixaBank estrena una campanya institucional, que s’emetrà a TV, ràdio, premsa i xarxes socials. Està protagonitzada per dues persones la història real de les quals simbolitza, de manera exemplar, la importància de tenir a prop algú que pugui ser un suport fonamental.