Una seixantena de professionals del sector turístic gironí van participar, el passat dimecres 30 de novembre al PGA Catalunya de Caldes de Malavella, en una jornada formativa centrada en l'anàlisi del procés de compra que l'usuari fa en el portal promocional Moments Costa Brava Pirineu de Girona, impulsat pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona des de 2021. «La sessió persegueix millorar la usabilitat i la creació de les experiències segons les necessitats i les expectatives dels usuaris», detallen des de l'organització.

Aquest web promocional, que aplega més d'un centenar de propostes per a adquirir una experiència a la demarcació de Girona, ofereix activitats, menús de degustació, experiències de benestar o activitats culturals, entre d'altres, en qualsevol època de l'any, però més especialment fora de la temporada alta.

El portal Moments Costa Brava Pirineu de Girona és una eina de promoció i comercialització de l'oferta de la destinació entre el públic de proximitat de Catalunya i Espanya. En el període comprés entre l'agost de 2021 i l'agost de 2022, la pàgina web promocional va comercialitzar més de 1.500 experiències que es van anunciar per mitjà d'una campanya de comunicació a través de Facebook, Instagram, Google i màrqueting per correu electrònic.