Intercargirona col·labora amb la Fundació Ramon Noguera per proporcionar un valor afegit als clients de Renault
Els clients que facin la revisió o el manteniment del seu vehicle al taller d'Intercargirona tindran l'oportunitat d'emportar-se rentats de regal

Un operari fent a revisió d'un vehicle / Renault
Redacció
El nou concessionari Renault a Girona, Intercargirona, ha establert una col·laboració significativa amb la Fundació Ramon Noguera, una entitat dedicada a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual a Girona i al Gironès.
La Fundació Ramon Noguera és un actor clau en el suport i la inclusió de persones amb discapacitat intel·lectual a la regió, i la decisió d'Intercargirona de col·laborar amb ells ressalta la importància de la participació del sector privat en iniciatives socialment responsables.

Espai de rentat i servei de bar de la Fundació Ramon Noguera / Fundació Ramon Noguera
Rentats de regal
A través d'aquesta iniciativa, el nou concessionari Renault a Girona vincula el seu servei de taller amb el rentat de cotxes de la Fundació. A partir del mes de novembre, tots els clients que facin la revisió o el manteniment del seu vehicle al taller d'Intercargirona tindran l'oportunitat d'emportar-se rentats de regal. Amb aquesta col·laboració, Intercargirona no només busca oferir als seus clients un servei de qualitat amb valor afegit, sinó que també contribueix al benestar social de la comunitat local.
Una vegada més, es posa de manifest l'interès d'Intercargirona d'implicar-se positivament amb el desenvolupament de la ciutat i, en aquest cas, reforça la seva responsabilitat social corporativa de la mà d'una de les entitats sense ànim de lucre més destacades de la regió.
- Quique Álvarez: 'Tsygankov estava convocat i no ha volgut canviar-se
- Una gironina al terratrèmol de Colòmbia: «No ens podíem creure que allò fos real»
- Girona-Leganés (1-1): Abel Ruiz evita una plantofada de realitat per començar
- L’avís d’un expert en seguretat sobre un hàbit molt habitual: «No deixis la clau posada al pany a la nit»
- Grava sense saber-ho els últims instants de la seva parella: el vídeo d’una mort que sacseja les xarxes
- Girona acumula més de 14.000 habitatges nous sense vendre
- La UdG apareix per vuitè any consecutiu en el rànquing més prestigiós del món
- Desconfiança entre els comerciants del Barri Vell de Girona per la gestió de les papereres