Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Les cases rurals de Girona esperen una ocupació superior al 90% per Setmana Santa

Les reserves són un 5 % superiors a la Costa Brava

Una família de vacances a una casa rural, en una imatge d'arxiu.

Una família de vacances a una casa rural, en una imatge d'arxiu. / OSCAR BAYONA

EFE

EFE

Girona

Les cases rurals de Girona esperen una ocupació per Setmana Santa del 92% entre el dijous 17 d'abril i el dilluns dia 21, segons confirma l'associació d'aquests establiments a la província. Les reserves són un 5% superiors a la Costa Brava en comparació dels d'allotjaments dels Pirineus i de l'interior gironí.

L'associació Turisme Rural Girona apunta a una tendència a l'alça en les dades d'ocupació, amb una mitjana de cinc dies i quatre nits contractats.

La majoria de clients són de Catalunya i, a més dels dies estrictament festius, les reserves ja són destacables aquest cap de setmana vinent i els següents dies amb un 64 % d'ocupació i un client que en molts casos, sobretot a la Costa Brava, és originari de França, el Regne Unit i Holanda.

Tracking Pixel Contents