Lloret acull una trobada amb 140 professionals del sector del turisme de reunions i esdeveniments
El municipi ha acollit la celebració del Global MICE Fòrum Edició Nacional 2025

Global MICE Fòrum Edició Nacional 2025 a Lloret de Mar. / Lloret Turisme

Lloret de Mar ha estat fins al 3 d'octubre la seu del Global MICE Fòrum Edició Nacional 2025 (GMF), una trobada que ha reunit 140 professionals de la indústria MICE (reunions, incentius, congressos i esdeveniments) procedents de tot l’Estat.
Durant tres dies s’ha desplegat un programa que ha combinat reunions de treball a l’Hotel Meliá Lloret de Mar, seu del fòrum, i experiències professionals en espais del municipi com els Jardins de Santa Clotilde, diverses platges i cales, el Beach Club de l’Hotel Santa Marta i el Restaurant & Beach Club Gammarus. L’esdeveniment s’ha organitzat amb el suport de la Generalitat de Catalunya, a través del Catalunya Convention Bureau, i de la Diputació de Girona, via el Costa Brava Girona Convention Bureau.
Segons la direcció del Lloret Convention Bureau, "s’ha dissenyat un programa perquè els organitzadors descobreixin l’especialització de Lloret de Mar, posant en relleu la riquesa cultural, natural i gastronòmica de la destinació".

Global MICE Fòrum Edició Nacional 2025 a Lloret de Mar. / Lloret Turisme
La regidora de Turisme, Cristina Aymerich, destaca que el fòrum "és una gran oportunitat per projectar Lloret de Mar com a destinació de referència en el turisme de reunions i incentius", i vincula l’acció a la campanya "Som molt de Lloret".
La trobada ha servit també per presentar novetats del segment MICE a la destinació, amb especial èmfasi en la plataforma d’activitats per a empreses "Lloret Experiences", que agrupa propostes de natura i esport, cultura i tradició, enogastronomia, salut, benestar i sostenibilitat, segons l’organització.
- Carta d'un lector: 'Una ciutat com Girona no entenc com no li cau la cara de vergonya de no poder arreglar això
- Aquests són els municipis gironins amb més població nouvinguda en els darrers cinc anys
- Macroestafa immobiliària: un advocat gironí i cinc membres de la banda, en presó provisional
- Enriqueta Dalmau: «Al client l’has de tractar amb respecte; bon dia tingui, està servit?»
- La Bonoloto deixa més d'un milió d'euros a Girona
- Un pres del Puig de les Basses fuig dels Mossos després d'anar a l'hospital de Figueres
- Una denúncia a Figueres destapa una macroestafa immobiliària d'1,2 milions d'euros a tot l'Estat
- Truquen al 112 amb un incendi fals per fer venir una patrulla i atacar-la a Figueres