La Cambra de Comerç de Palamós signa un conveni de col·laboració amb l'Associació d'Empresàries i Directives de l'Empordà
El conveni preveu la difusió recíproca d’activitats i la possibilitat d’organitzar iniciatives compartides

La Cambra de Palamós i l’associació d’empresàries de l’Empordà signen un acord de col·laboració. / Cambra de Palamós

La Cambra de Comerç de Palamós i l’Associació d’Empresàries i Directives de l’Empordà han signat un conveni de col·laboració per reforçar la difusió de les seves activitats i estudiar l’organització d’iniciatives conjuntes.
L’acord s’ha formalitzat aquest dilluns a Palamós i l’han signat el president de la Cambra, Pol Fages, i la presidenta i la vicepresidenta de l’associació, Marta Ballester Sala i Eva Hernández Castells.
El conveni estableix que la Cambra difondrà els esdeveniments de l’Associació d’Empresàries i Directives de l’Empordà entre les més de 1.300 empreses de la seva base de dades. També preveu equiparar les condicions d’accés als actes de pagament. L’associació, al seu torn, farà difusió de les activitats de la Cambra en els mateixos termes. Les dues entitats també es comprometen a explorar la possibilitat d’organitzar activitats conjuntes durant la vigència del conveni.
- Què se n’ha fet de Berta García, l’alumna que va treure la millor nota a la selectivitat catalana: «El pitjor de la universitat és Rodalies i els mals professors»
- Famílies d’una escola denuncien que els seus fills van trobar insectes a la sopa del menjador
- Mansour Gueye, el senegalès que després d’una dura travessia en pastera va acabar vivint a Espanya: 'No es pot jutjar ningú pel color de la pell, soc aquí per guanyar-me la vida
- Aquest és el percentatge del sou que els gironins destinen a pagar el lloguer
- Bitàcora, el bar de Palamós amb cuina d'alta qualitat: “Pots venir un dia a fer unes braves i un altre dia a menjar ostres”
- Ingressat greu al Trueta després de caure des de diversos metres a la rampa del pàrquing de l’estació d’autobusos de Lloret
- Necrològiques del 7 de juny de 2026
- Un bar denuncia perjudicis pel rodatge de ‘Tomb Raider’ a Girona i reclama el mateix tracte que altres negocis afectats