26 de març de 2019
26.03.2019
Diari de Girona

L'institut Vallvera apropa al seu alumnat les professions per a les quals es formen

26.03.2019 | 01:10
Una de les activitats en les jornades tècniques de l'institut.

L'alumnat que cursa cicles formatius a l'institut Vallvera, de Salt, ha conegut aspectes relacionats amb la feina per a la qual s'estan preparant a través de tallers, xerrades, experiències d'exalumnes o dinàmiques de grup. Les sessions es van emmarcar en unes jornades per als estudiants de les famílies professionals d'administratiu i de serveis a la comunitat.

El grau superior d'Administració i finances va participar en tallers de mindfulness, per ajudar a augmentar la concentració i millorar la gestió de l'estrès; i de sikkhona, per crear experiències de comunicació i de relació als espais educatius. El grau mitjà de Gestió administrativa va visitar l'agència tributària, va escoltar una xerrada sobre cooperativisme i va fer dinàmiques sobre selecció de personal. El grau mitjà de Gestió administrativa en l'àmbit sanitari va conèixer com funciona el centre de salut de Salt i un programa de prevenció d'accidents de l'Institut Guttmann.

El grau mitjà d'Atenció a persones en situació de dependència va treballar la teràpia assistida amb gossos i va fer tallers sobre la gestió de la ràbia o el control físic, emocional i terapèutic, entre d'altres. El grau superior d'Educació Infantil va visitar la Maternitat d'Elna i el Museu Memorial de l'Exili de la Jonquera.

El grau superior d'Animació sociocultural turística va participar en el 4t ASCT-Working, amb professionals formats al Vallvera. El grau superior d'Integració social va fer el taller Impakta, per potenciar les relacions interpersonals; el programa Idea, una xerrada sobre la inclusió a la societat de persones amb diversitat funcional; el joc de taula Biopolis, per treballar habilitats per a la vida; i «El meu foc», per potenciar l'autoestima. Altres joves van intervenir en una taula rodona amb treballadors de l'àmbit social i alumnes d'Integració social de l'institut Montilivi.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook