Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Comença la reunió de la Mesa Sectorial d'Educació amb Niubó i els sindicats

La trobada es produeix enmig d'un nou cicle de vagues

Pancartes de tota mena en la protesta de docents

Pancartes de tota mena en la protesta de docents / ACN

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
ACN

ACN

Barcelona

La reunió de la Mesa Sectorial d'Educació ha començat poc després de les 9.30 hores. La sessió la presideix la consellera d'Educació, Esther Niubó, acompanyada d'altres secretaris de la conselleria, i representants d'altres àmbits de l'administració, com Funció Pública. Per part dels sindicats, hi ha membres d'USTEC, Professors de Secundària, CCOO, CGT i UGT. La trobada es produeix enmig del nou cicle de vagues convocats per aquests sindicats, juntament amb la Intersindical, i coincideix aquest dijous amb l'aturada a les comarques gironines i la Catalunya Central. Educació va avançar que en la trobada faria una proposta en l'àmbit de l'escola inclusiva.

Tracking Pixel Contents