Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Els docents aixequen el tall de l'autopista a Salt

Unes 1.200 persones han entrat a l'AP-7 després d'una manifestació

Les imatges de la nova jornada de vaga educativa a Girona

Vídeo: Nova jornada de vaga de docents gironins

Marc Martí Font

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Aleix Freixas / ACN

Aleix Freixas / ACN

Els docents han decidit aixecar el tall de l'autopista a Salt que havien iniciat aquest dimecres al matí. Unes 1.200 persones han saltat per un voral a l'autopista quan passaven deu minuts de les onze del matí. La Coordinadora d'Assemblees Educatives a les comarques gironines han liderat aquesta protesta que ha sorgit després de la manifestació que han convocat els sindicats a les nou del matí. La protesta ha arrencat al matí amb la intenció d'aguantar fins les tres de la tarda per fer pressió en la negociació entre sindicats i el Departament d'Educació. Ara, la coordinadora convida als docents a participar en una nova mobilització entre el diumenge 31 de maig i el dilluns 1 de juny.

Tracking Pixel Contents