El debat electoral previ al 20-D emès aquest diumenge a La Sexta va ser líder en 'prime time' a Catalunya amb una audiència de 577.000 espectadors i una quota de pantalla del 20,4%, segons dades facilitades per Atresmedia. L'audiència de '17D.Debat' va quedar a 20.000 espectadors del programa més vist, que va ser el TN vespre de TV3 amb 597.000 espectadors i una quota del 20,3%. En el conjunt de l'Estat, el programa especial de La Sexta, moderat per Ana Pastor, va ser el més vist amb 2.371.000 espectadors i el 13,3% de 'share'. El debat va aconseguir el 'minut d'or' del dia a les 22:27 hores, quan 2.754.000 espectadors seguien La Sexta al moment en què Vidal Aragonés, representant de la CUP, es referia al fet que la renda a les llars ha caigut i defensava la classe treballadora, segons indica Atresmedia.

A més, prop de 7 milions van veure durant almenys un minut el debat que va oferir la cadena estatal. A les xarxes socials ´17D.Debat' va ser primer 'trending topic'. En aquest sentit, va ser l'emissió més comentada del dia en Twitter amb prop de 137.000 tuits i la que va aconseguir el major nombre d'autors socials (27.638). Igualment, va protagonitzar els 10 minuts més comentats del dia en aquesta xarxa social i, durant el dia, va acumular 168.215 tuits escrits per 37.269 autors únics, amb més de 31,7 milions d'impressions.