Joan Manel Cadenas serà el cap de llista de Junts a Sant Julià de Ramis i Medinyà en les pròximes eleccions municipals. «Compto amb la il·lusió, l’energia i capacitat de ser el proper alcalde de Sant Julià de Ramis i Medinyà», apuntava Cadenas, qui afegia que «toca aconseguir el canvi per millorar el futur del municipi».

Cadenas agafa el relleu de Josep Abat, actual portaveu de la formació a l'Ajuntament. L'alcaldable explica «pren el repte i la responsabilitat sumar més persones a l’equip amb el desig de fer créixer i treballar junts per Sant Julià i Medinyà».

Joan Manel Cadenas va néixer l'any 1963 i és Enginyer de Camins, Canals i Ports per la Universitat Politècnica de Catalunya. Actualment, és el Conseller Delegat d’una PIME fundada fa 90 anys a Catalunya, a més de ser perit judicial i professor de la UPC. És especialista en gestió i en implementar processos de millora en les organitzacions. Porta més de vint anys en càrrecs directius i de gestió, liderant i dirigint empreses dels sectors de la construcció i de l'indústria. Ha treballat i viscut entre altres a Kuwait, Qatar i Turquia. Resideix al municipi des de fa més de quinze anys, al barri del Golf Girona.