16 de gener de 2020
16.01.2020
PUBLIREPORTATGE

Pannus: Tradició artesana des de l'any 1957

«Tenim una de les cantonades més maques de Girona amb la terrassa i el local»

16.01.2020 | 18:55
Pannus: Tradició artesana des de l'any 1957

Pannus és una marca catalana creada el 1957 dedicada a l'el.laboració de pa artesanal. És tot un referent en el món de la fleca i els seus derivats amb una important presència internacional. En els seus locals s'ofereixen tota mena de pans, productes de delicatessen, brioxieria dolça i salada, pastisseria, entrepans i cafè i les seves begudes derivades.

Agustí Llarà, conseller delegat de l'empresa ha incidit amb el salt internacional que s'està fent amb l'obertura d'una segona botiga a Londres i properament una altre a la ciutat anglesa de Manchester. Però encara es vol més i, per aquest motiu, tenen la vista fixada en el mercat hispanoamericà i als emirats àrabs. Des de Pannus s'assegura que per unir-se a la seva marca amb un cannon de 8.000 euros es pot renovar el negoci i aprofitar una oportunitat de futur.

Per Pannus, el més important és la tradició i també la qualitat. « A Pannus la tradició i l´artesania és present en cada un dels nostres productes. Cinc generacions han cuidat el saber fer en cadascuna de la fórmules de tots els productes».
Actualment ofereixen una seixantena de varietats de pa utilitzant sempre farines de primeríssima qualitat.

Joan Herrera Soler | Franquiciat de Pannus a Girona

«Tenim una de les cantonades més maques de Girona  amb la terrassa i el local»

Després de més de mitja vida al capdavant de l'emblemàtic bar Eucaliptus de Girona els germans Herrera Soler, Joan i Antoni, afronten el repte de l'obertura de la franquícia Pannus dedicada a la fleca artesanal i els productes de cafeteria.

Situat a la cantonada de la Ronda Pare Claret amb el carrer Ultònia de Girona hi ha des d'ahir un nou establiment. Es tracta del Pannus dedicat al món del pa i els seus derivats amb servei de cafeteria.

Com és que ha escollit reconvertir el seu negoci tradicional en una marca líder del sector com és Pannus?

Perque pensem que el centre de la ciutat i en un local com el que tenim el concepte de bar de «carajillo» va morint de mica de mica. La demanda és d'un tipus com el que té Pannus.

Buscaven una cosa més especialitzada?

Més moderna i més concreta. Ho feiem això o en futur patirem. El bar de barri pot funcionar als barris però aquí al centre amb el que es va muntant es necessitava una altre cosa. Pensem també que podem fer-ho perque tenim una de les cantonades més maques de Girona amb la terrassa i el local.

Perque això era l'històric Eucaliptus...

De tota la vida. El meu germà porta 39 anys aquí. Va treballar al Núria, va fer la mili i va agafar aquest local. Som de Tarragona però estem aquí de tota la vida.

Ha valorat en positiu l'aparell comercial que dona estar sota una mica i el seu «know-how»?.

Fins ara sí, estem contents. Era el que nosaltres buscavem. Vam estar mirant altres coses i no ens acabaven de fer el pes. Aquesta és una franquícia catalana que s'ha expandit molt i tenen la mentalitat d'aquí. Això ens ha agradat també.

Han rebut suport i formació de la marca per renovar el seu negoci a la cultura de mostrador de Pannus?

Hem estat durant tot el desembre anant cada dia a botigues d'ells de Barcelona i coneixem el producte i el sistema i la varietat d'oferta.

Ser franquiciat és un compromís mutu i estar sota una marca amb presència internacional amb quasi un centenar de botigues els sotmet a treballar en excel.lència veritat?

El fet que hi hagi supervisors que et vinguin i t'ajudin...és el buscavem. Són una gent que està molt al dia que està estudiant continuament el sector.  Saben bé el que tracten. Estem ben assessorats.

A la reobertura segur que recuperaran els clients de tota la vida i tindran també nous clients...

A fer el canvi d'imatge segur...

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook