Grup Tas es dedica des de fa més de 30 anys a l'adminstració i gestió de les comunitats de propietaris. Es presenten com un equip de professionals amb transparència i proximitat, dos factors que durant aquestes darreres setmanes s'han posat de manifest més que mai.

Durant les últimes tres dècades el grup ha experimentat un creixement notable i ha consolidat una important cartera de clients amb un equip humà altament professionalitzat. L'empresa va néixer el 1995 i, com expliquen els seus responsables, com a « resultat d'un canvi societari, amb l'objectiu d'oferir uns serveis professionals millors i més adequats a les necessitats dels nostres clients, que des de l'any 1989 ja administràvem».

El resultat 30 anys després no pot ser millor i des de la satisfacció asseguren que «és a partir d'aquell moment que l'empresa, gràcies a la dedicació, treball i professionalització de totes les persones que en un moment o altre hi han treballat i hi treballen, ha experimentat un creixement en tots els sentits». I per aquest motiu asseguren que volen continuar «creixent al costat dels nostres clients i fent una aposta clara per la implantació i innovació tecnològica que ens permetin, tant a nosaltres com als clients, tenir tota la informació a l'abast en temps real i els 365 dies de l'any».

Aquesta voluntat ha quedat molt clara aquestes setmanes de vigència de l'estat d'alarma, ja que l'activitat del grup no s'ha aturat en cap moment i s'ha apostat clarament per seguir treballant utilitzant els mitjans telemàtics com a eina de comunicació amb els clients sense renunciar a la proximitat i a la personalització.

En aquesta línia, conscients de la transformació digital que està vivint la societat, i des de fa ja uns anys, treballen amb l'ús d'una app pròpia (s'hi pot registrar molt fàcilment) que permet a les persones usuàries d'aquesta estar informades durant les 24 hores els 365 dies de l'any de tots els assumptes rellevants de la comunitat i des d'on es poden rebre convocatòries i actes, pagar rebuts, notificar incidències, rebre avisos, expedir certificats, consultar l'estat de comptes i/ o altres gestions molt útils en aquests temps.

És una manera de tenir tota la informació centralitzada i accessible des d'on es vulgui i quan es vulgui. Grup Tas destaca especialment per la seva àrea de gestió de patrimoni dirigida tant a l'administració de comunitats com a l'administració de lloguers. Disposa també d'una àrea d'immobiliària amb una important cartera d'immobles en el mercat. Des del dia 11 de maig, Grup Tas ha reprès a les seves oficines l'horari d'atenció habitual, de les 10 h a les 14 h i de les 16 h a les 19 h.