La comissió d'Imatge i Publicitat del Col·legi de Mediadors d'Assegurances de Girona és molt activa i manté una llarga tradició de campanyes publicitàries que sempre tenen un missatge molt clar de difusió. En aquesta ocasió qui posa la «cara» i la imatge al missatge que volen donar és l'actor i humorista de Torroella de Montgrí Carles Xuriguera. La campanya es fa en un vídeo que s'emetrà fins al proper 31 d'octubre a les xarxes socials.

Sempre es té molt present la importància de transmetre una idea o un missatge de la forma més clara. La visibilitat i la imatge del mediador d'assegurances es reforça en cada campanya que se sol llançar cada dos anys. Va començar el 1981 amb una campanya ja molt avançada per a la seva època i precisament posant de manifest la figura del mediador. Amb un clar: «Jo soc un agent...» es pretenia reivindicar la seva professió. El que representa la confiança que ofereix un mediador també s'ha remarcat molt al llarg dels anys. I és que un fet molt remarcable és que tot i el pas dels anys tots els missatges continuen a hores d'ara tenint plena vigència. No caduquen i aquí rau l'èxit de molts eslògans. Molts professionals recordaran la campanya de 1981 que anava acompanyada de la frase del col·legiat un altre que deia. «El Titanic va ser assegurat» així com també les cames de l'actriu Marlène Diestrich o la pistola del mític bandoler català Serrallonga. Sempre es busca posar en relleu que el mediador dona confiança i garanties i que sempre buscarà defensar els interessos dels clients. Per això quasi totes les campanyes dissenyades en els darrers anys han girat al voltant de la garantia que suposa el mediador col·legiat. El 2009 per exemple el lema era «Els col·legiats són la garantia» i es jugava amb la imatge d'una sèrie de lletres. Amb anterioritat el 1991-92 la imatge eren dos nens jugant amb el títol «Professionals de confiança», el 1995 el lema escollit va ser «Estic en mans d'un col·legiat, estic segur» i el 1998 es presentaven els símbols de la «confiança» que eren precisament les sigles que distingeixen els professionals que estan col·legiats. Ja des del col·legi de Mediadors d'Assegurances s'explica que s'insisteix en la importància de ser col·legiat i transmetre confiança ja que són una garantia. Ho són per diverses raons però bàsicament perquè els mediadors tenen una formació específica que els permet donar respostes als clients de manera ràpida, perquè estudien les necessitats particulars de cada assegurat, perquè es garanteix un tracte personal i perquè sempre es busca defensar els interessos dels clients.