El Comitè d'Investigació rus i l'Agència Federal de Navegació Aèria estan explorant les decisions preses per la tripulació del Sujoi Superjet 100 d'Aeroflot, que es va incendiar després d'aterrar a l'aeroport de Xeremiétivo a la capital russa. Els pilots no van apagar els motors i a més van obrir una finestreta de la cabina, donant oxigen al foc. Segons fonts de la investigació, els errors de la tripulació van provocar indirectament la propagació de les flames.

Una font dels investigadors va explicar que aquests errors del pilot i copilot semblen de moment els desencadenants de la tragèdia, en què van morir 41 de les 78 persones que estaven a bord. El comandant va fer una aproximació manual i va consumir molta pista abans de tocar terra. L'avió pesava més pel fet que encara tenia els tancs plens de combustible, fet pel qual algun moviment dels comandaments va provocar una maniobra brusca que va sorprendre els pilots. L'aparell va donar tres salts sobre la pista i en un d'ells el tren d'aterratge va colpejar els tancs de combustible. Aterrar amb els tancs plens en lloc d'esperar a desfer-se del querosè va ser una mala decisió.