Tinc un problema amb la companyia de telèfon

19-03-2015Meneame

fa un temps vaig donar de baixa l´adsl particular a movistar per canviar de companyia i així tenir-ho tot centralitzat en una mateixa companyia. no tenia ja permanència amb movistar i per tant vaig tirar pel dret. un cop fet el canvi, i quan les coses ja em funcionaven bé amb la nova companyia, em va arribar una factura "per incompliment de contracte".

Vaig trucar a la companyia de movistar i em van dir que era perquè no havia retornat el router.... cosa que en cap moment em van reclamar. i podia haver dut el router tranquilament a la botiga de movistar que tinc al cantó de casa si ho hagués sabut, ja que hi passo per davant cada dia. vaig tornar el rebut d´aquesta factura i m´ha arribat una carta reclament el deute i amb 'amenaces" d´entrar a la llista de morosos.... què haig de fer?

En el seu cas, actuant com a particular, una via efectiva és posar-se en contacte amb l’Agència Catalana de Consum, exposant el seu cas i la seva voluntat de retornar el router, podent fins i tot resoldre la controvèrsia en un arbitratge de consum.

Miquel GARCIAS MIQUEL
Advocat
PRAT SÀBAT ADVOCATS