Una vegada finalitzada la campanya de Nadal, el vicepresident institucional del club, Jordi Miró va explicar que el balanç pel que fa a socis i marxandatge és "molt positiu". El Girona segueix creixent socialment a un ritme frenètic i prova d'això són els 600 nous socis que s'han donat d'alta en aquestes últimes setmanes. El carnet a 50 euros i la trajectòria positiva de l'equip sópn un fort reclam per als gironins amants del futbol.

La segona campanya de captació de socis engegada el passat 15 de desembre pel Girona FC ha generat, fins ara, més de 600 noves altes. Sense que s'hagin produït les aglomeracions de principi de temporada, el degoteig per sumar-se a la massa social del club ha estat constant a les oficines de Montilivi i en tres setmanes el club ja ha assolit la xifra de 6.486 socis, la més alta de la història.

El fet que el carnet de General costi ara només 50 ? ha estat fonamental per aquest fort increment de la massa social, tal com reconeixia Jordi Miró. "És un preu molt atractiu i la gent, tal com estan les coses, hi pot accedir sense haver-se d'estar d'altres coses". Miró afegia, a més a més, que "tot i que ja s'han acabat les festes, estem segurs que el degoteig d'altes seguirà perquè la gent se sent molt identificada amb el club".

De les més de 600 altes que ha generat la campanya a meitat de preu, la majoria han estat de gol sud i nord, i només una dotzena s'han produït a la zona de Tribuna (225?). L'objectiu del Girona fins a final de temporada és "apropar-se als 8.000 socis. A la Junta no creiem en absolut que aquesta xifra sigui un disbarat si tenim en compte que durant el mes de febrer iniciarem una campanya molt forta a la Catalunya Nord on arribarem a un mercat orfe de futbol d'elit i que, a la vegada, estem pendents de fer properament accions molt potents a les comarques", assegurava Miró.