Paco Tugores supera Dídac Cuadros a Salt
L'atleta del Lloret La Selva es va emportar el IX Cros Vila de Salt amb cinc segons d'avantatge sobre el corredor de l'Alt Empordà

Tugores, a la imatge, al costat d'Àngel Mullera, va ser el més ràpid en la categoria reina. / marc martí
salt | ddg
L'atleta del Lloret-La Selva Paco Tugores es va proclamar guanyador del IX Cros Vila de Salt amb cinc segons de marge sobre Dídac Cuadros (CA Alt Empordà), dos corredors que van mantenir un bonic duel i amb la seva actuació van presentar candidatura per endur-se el Gran Premi. En tercer lloc, i encapçalant la representació local, va creuar la línia de meta Steven McGregor (Salt-Esports Parra), conjunt que ocupava també el quart i el cinquè lloc amb Rafa Cañizares i David García.
En la categoria sènior femenina, Nuri Soler (Lloret-La Selva) va recollir finalment un primer lloc en el Circuit Gironí de Cros i manté les seves opcions per coronar-se al final de la temporada.
Cal destacar la nombrosa participació dels escolars provinents dels centres educatius de Salt i Girona que van rubricar una presència de més de mig miler d'atletes al circuit saltenc.
- Lamine Yamal, sobre la seva infància: 'No teníem possibilitat de comprar la Play o la Nintendo
- El cafè no és per a tothom: els tres casos en què et pot passar factura sense que ho sàpigues
- David Uclés: 'Vull que posi que no em sento còmode amb l'entrevista
- Dani Cabezas: 'Vaig trucar els pares des de l’hotel per dir-los que havia debutat a Primera
- Condemnen la constructora a pagar 543.290 euros pel litigi del cost de la Clínica Girona
- Malestar a Palamós per la llibertat d'un lladre multireincident que genera 'alarma social
- Catalán: «Vaig haver de demanar festa a la feina per anar a jugar un partit de Segona A amb el Figueres»
- Aquests són els guanyadors dels primers Premis Girona Delícia