Mentre Maverick viu el moment més dolç a MotoGP, dues categories per sota el seu cosí Isaac no troba el feeling que esperava. La pretemporada i les primeres carreres van anar rodades, aconseguint pujar al podi a l'Argentina, però en les últimes que ha disputat els resultats han estat irregulars. Avui surt des del 20è lloc després d'uns entrenaments difíclils, que confirmen que, definitivament, quelcom no rutlla.

Quines han estat les sensacions en els entrenaments lliures i en la jornada de qualificació?

Divendres els primers lliures no van anar del tot malament. Havíem de gastar les gomes dolentes i aprofitar la nova i en tres voltes aconseguir fer un bon temps. En canvi, en els segons entrenaments, vam tenir un problema amb el motor. Es va trencar i la moto perdia oli, així que no ens van servir per a res. Avui (ahir) ens hem trobat que hi havia molts pilots acumulats i no hem pogut fer cap volta neta i millorar el temps. Tot i això, hem estat al ritme del grup del davant, esperem que a la carrera també.

Han fet alguna millora en la moto per aquest Gran Premi?

No, tot segueix igual. M'han dit que la pròxima cursa portaran material nou, però realment no sé si serà així. Tot i això, estic al circuit de casa i me'l conec bé. Sé on són els traçats, on puc obrir gas i l'any passat aquí vaig fer una molt bona carrera.

Va començar bé la temporada, amb un podi al GP d'Argentina, però després ha costat molt enganxar-se al davant.

Al principi anava bastant bé, era la primera KTM, però després tothom ha anat evolucionant i els han anat portant peces noves, però el meu equip no n'ha comprat.

L'equip li va prometre un material que no ha arribat?

Sí. Al contracte diu que jo he de tenir el millor material, com el d'Oliveira, Hanika o Fenati, que en tenen de bo, però l'equip ha tingut problemes i no l'ha pogut comprar. Cada carrera em prometen que arribarà, però jo ja no sé què creure.

Què necessita per estar al capdavant?

Un xassís nou, canvis en el motor...Petits detalls que sumen molt i que permeten que puguis estar a primera línia o quatre endarrere.

Encara veu alguna possibilitat de guanyar el títol?

No, és molt complicat. És cert que encara queden moltes carreres i Kent a vegades és irregular, però ara mateix està molt fort i les coses haurien de canviar.

Com s'ha sentit més còmode, amb la KTM de l'any passat o amb la moto d'ara, Husqvarna?

Amb la de l'any passat. El xassís que tinc ara es va fer basant-se en el pilotatge de Miller i és molt diferent del meu.

De cara a la temporada vinent què té pensat fer?

Tinc clar que seré a Moto2. La temporada passada no m'ho vaig plantejar perquè l'equip d'ara em va prometre que tindria una de les millors motos per lluitar pel títol però el que vaig signar al ?contrac?te no s'ha complert.