Més d'una vintena d'equips aspiren a guanyar el concurs que va engegar fa algunes setmanes l'empresa gironina Citylift ascensors en què oferia un patrocini de 6.000 euros. Els candidats han hagut de penjar al Facebook de la marca un vídeo en què mostressin els seus valors com a club, i a partir de les votacions populars i de la deliberació d'un jurat d'experts, s'acabarà escollint el guanyador durant la primera quinzena de juliol. Segons explica el gerent de Citylift, Cayetano Pérez, la campanya no només ha tingut ressò a Girona, sinó que s'han rebut vídeos de clubs catalans i de la resta d'Espanya.

Aquesta setmana la proposta del CPA Girona ha marcat tendència. Ahir era la més votada, amb 1.614 adhesions. El vídeo mostra les patinadores en diversos indrets de la ciutat, com la Catedral, la plaça Catalunya o la Rambla, i també ofereix imatges d'entrenaments i de competicions oficials. El CPA Girona ha sigut aquest any medalla de bronze al campionat d'Espanya i a l'Europeu va quedar quart. Ara busca finançament (els calen uns 42.000 euros) per afrontar el viatge al Mundial de Colòmbia del mes de setembre.

El Ceset, el CP Llagostera, el Girona CH i el jugador de pàdel Gerard Company són només alguns de la resta d'aspirants gironins al patrocini de Citylift, mentre que a nivell català s'han rebut vídeos del Santfeliuenc o del CE Mig Segrià. La proposta ha arribat a clubs com el Pozoblanco d'handbol o a la regatista Marta Garrido. La campanya s'acaba el 30 de juny. Després s'obrirà un termini pel qual un grup d'experts en màrqueting audiovisual avaluaran els treballs presentats. La combinació entre la seva puntuació i els vots populars acabarà designant l'equip guanyador que s'embutxacarà els 6.000 euros del premi. «Estem molt contents per les propostes que hem rebut. Hi ha treballs molt bons», diu Cayetano Pérez.