L'Olot ha engegat, aprofitant la proximitat del Nadal, una campanya que inclou el carnet de soci i un pack de marxandatge per tal d'incentivar l'augment de la massa social. Després de quatre victòries consecutives al Municipal, amb una mitjana d'assistència de 1.500 espectadors, els garrotxins són tretzens, la posició més còmoda de tota la temporada.

La campanya "Regala UEO per Nadal", segons explica el directiu Manel Fernández, vol engrescar els aficionats que van sovint al camp perquè facin el pas definitiu: "els socis són el pilar fonamental del nostre club, creiem que l'ambient i el suport a l'equip és immillorable i això també volem que es vegi reflectit en el nombre d'abonats, ja que l'assistència habitual al camp ens demostra que tenim marge de creixement".

L'oferta inclou el carnet de soci fins a final de temporada i productes de marxandatge. "És un pack molt atractiu, ja que per 80€ inclou el carnet, una samarreta oficial, una bufanda i una gorra amb els colors de l'equip", explica Fernández. També hi ha l'opció d'abonar-se sense el marxandatge per un preu de 60€ i veure els partits que resten aquest curs.