Xavi Fernández fa el salt d'entrenador a director general amb l'objectiu de "professionalitzar el club per seguir fent passes endavant i creixent fins a on la resposta de la gent i de la societat gironina ens porti". L'excel·lent marxa de l'Spar Citylift Girona, invicte tant a la lliga com a l'Eurocup, ha arribat acompanyada de la millor mitjana afluència de la història en els partits a Fontajau, amb més de dos mil espectadors per partit, i ara el club es proposa omplir el pavelló gironí en el duel contra el Perfumerías Avenida del diumenge 27 de novembre. "Vine i queda't fins al final", és el nom de la nova campanya d'abonaments que va presentar ahir Xavi Fernández amb l'objectiu d'engrescar part de la gent que vagi a veure el duel contra l'equip de Salamanca perquè es facin abonats del club.

Els preus de la campanya són de 45 euros per carnet amb dret a seient numerat per tots els partits fins a final de temporada, més l'accés a l'aparcament dels socis, i la promoció d'un carnet familiar de 100 euros per a 4 persones (dos adults i dos nens). La temporada passada l'Uni tenia al voltant de 1.000 socis, actualment ja ha passat la xifra de 1.300 i ara vol acabar de fer el pas de superar el miler i mig d'abonats. "Estem molt satisfets de la resposta que té el club a la societat i en la repercussió que tenim, crec que el club és un referent a nivell de bàsquet femení i trencant cada cop més la barrera entre bàsquet masculí i femení aconseguint que la gent vingui a Fontajau a veure bàsquet en general perquè es veu un bon espectacle"