26 de juny de 2018
26.06.2018

El Barça és el club amb més ingressos per patrocinis, segons Forbes

El United ha disminuït els seus ingressos en 12 milions de dòlars i el Reial Madrid, en 17 milions de dòlars

26.06.2018 | 16:41
Imatge d´un entrenament blaugrana.

El FC Barcelona és amb 247 milions de dòlars (uns 211 milions d'euros) el club de futbol que més ingressa per patrocinis per davant del Manchester United (173 milions d'euros) i del Reial Madrid (171), segons un estudi de la revista especialitzada nord-americà Forbes.

Respecte a l'anterior exercici, i d'acord amb aquestes xifres, el Barcelona és l'únic club entre els tres principals de la llista que ha augmentat els seus ingressos de patrocini respecte a l'exercici anterior. Per contra, el United ha disminuït els seus ingressos en 12 milions de dòlars i el Reial Madrid, en 17 milions de dòlars.

FC Barcelona i Reial Madrid són els únics club de laLiga en una llista dominada pràcticament per equips de la Premier com el Chelsea (148 milions de dòlars), Arsenal (89), Manchester City (77) i Tottenham Hotspurs (74).

Entre els deu equips amb més ingressos per patrocinis també figuren el Bayern de Munic (121 milions dòlars) i el Paris Saint Germain (100).

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

LaLiga

El futbol, el motor de l'economia

A Catalunya el futbol va generar un impacte equivalent a l’1,21% del PIB autonòmic, fins als 2.641 milions d'euros a l'any


Buscador de deportes

L'últim El més llegit