Prensa Ibérica, grup al qual pertany el Diari de Girona, va presentar ahir oficialment Neo Motor, un nou producte global de motor que, a través de diferents formats multimèdia, mostra els millors continguts del sector de l'automoció en els 16 diaris que formen aquest grup de comunicació. Una aposta per la informació especialitzada de la indústria de l'automoció que tots els diaris oferiran a través del nou suplement setmanal Neo Motor, d'una web pròpia en cadascuna de les seves edicions digitals, de les xarxes socials i d'una publicació trimestral d'enfocament premium.

L'auditori Naturgy va acollir la presentació d'un ambiciós projecte que va reunir les principals marques i actors de la indústria de l'automoció. Un esdeveniment conduït per Antonio Lobato, en el qual es van donar a conèixer les seves línies mestres.

Aitor Moll, conseller delegat de Prensa Ibérica, Juan Ramón Rodríguez, director comercial corporatiu i Vicente Montoro, coordinador de continguts de Neo Motor, es van encarregar de donar a conèixer i aprofundir en els detalls d'aquest nou motor de comunicació que arrencarà el proper 26 de octubre.

El conseller delegat de Prensa Ibérica va fer especial èmfasi en la importància de la indústria del motor en l'entramat econòmic i social espanyol. «Neo Motor és una iniciativa global i multimèdia, fruit de l'aposta de Prensa Ibérica per la formació de valor afegit, la transformació digital, les sinergies de grup i la integració transversal de les nostres redaccions. Les diferents capçaleres del nostre grup treballaran de forma coordinada des de diferents punts d'Espanya per realitzar un canal multimèdia acuradament elaborat que respondrà a tots els estàndards de qualitat que caracteritzen aquesta casa, va assegurar Aitor Moll. Així mateix, va afegir que «volem que Neo Motor no només sigui un gran mitjà de comunicació, sinó també a través de diferents esdeveniments i iniciatives, un element capaç d'enriquir i estimular l'activitat i la vida social vinculada al sector». El conseller delegat va finalitzar el seu discurs assegurant que «estem convençuts que Neo Motor, la gran finestra multimèdia del sector en espanyol representa una magnífica oportunitat per a les marques, per als anunciants i, per descomptat, per als nostres lector».

Per la seva banda, Juan Ramón Rodríguez, va recalcar la força de Prensa Ibérica en el panorama comunicatiu espanyol unint les seves diferents capçaleres locals amb els seus corresponents suports digitals. Un escenari en el qual Neo Motor es converteix en l'altaveu perfecte perquè les marques automobilístiques donin a conèixer els seus productes i novetats.

El projecte inclou el llançament de la inèdita web responsive www.neomotor.com, que a més estarà integrada en les 16 capçaleres digitals de Prensa Ibérica on també tindrà cabuda tota la informació local del món del motor. Un nou web per oferir a l'usuari els millors continguts amb una fluïda experiència de navegació tant des d'un ordinador com des del mòbil. Articles, reportatges, proves, presentacions, galeries fotogràfiques i vídeos en alta definició... tot a l'abast de l'usuari en un entorn d'última generació.

El web comptarà a més amb el suport d'unes potents i actives xarxes socials, amb les quals poder mantenir informats a l'instant els seguidors dels últims esdeveniments del sector i poder respondre i atendre les seves demandes amb un tracte directe i proper.

El segon gran protagonista de Neo Motor serà un suplement setmanal en format paper que acompanyarà cadascun dels diaris de Prensa Ibérica. Aquest oferirà un disseny totalment renovat d'acord a una optimitzada informació. A més, el darrer número de cada mes comptarà amb una major paginació i per tant amb més continguts de qualitat per al lector.

La cirereta d'aquest projecte serà la revista premium de periodicitat trimestral Neo Motor, en què, a més d'oferir informació sobre el món de les dues i les quatre rodes, sempre amb la innovació com a denominador comú, s'oferiran continguts relacionats amb tendències, lifestyle o tecnologia, entre molts altres.

Gran difusió

El projecte Neo Motor estarà present en els 16 diaris de Prensa Ibérica, un dels grups més importants de premsa regional a Espanya. Tant és així que a través de les seves publicacions impreses arriba als 1,5 milions de lectors diaris, alhora que compta amb al voltant de 30 milions d'usuaris únics mensuals en els seus diferents suports digitals i més de 3,4 milions de seguidors a les seves xarxes socials.

Diari de Girona, de la mateixa manera que cada diari de Prensa Ibérica, oferirà el seu propi suplement setmanal amb informació nacional i local, alhora que a la web crearà subcontingut local en una secció afí al web responsive global. D'aquesta manera s'aconsegueix donar cobertura màxima a les notícies de proximitat, mantenint la identitat pròpia del grup, la hiperlocalitat.