El pilot Isidre Esteve ha assegurat a l'acte de presentació del seu equip per al pròxim Ral·li Dakar 2019 que "com més difícil sigui el Dakar, millor" ja que assegura que aquí és on l'equip treu el seu màxim. Per afrontar el repte, Isidre Esteve tornarà a comptar amb el suport incondicional del seu copilot, el calongí Txema Villalobos, el seu mecànic de confiança, David Pigem, i la seva parella i preparadora física, Lidia Guerrero. "Formem un gran equip, acumulem més experiència i segur que serem més eficaços per superar els imprevistos. Ja tenim moltes ganes de començar! ", ha reconegut el pilot en la presentació oficial del Repsol Rally Team celebrada a Madrid.

Pel que fa al Repsol Ral·li Team, Isidre creu que han d'estar contents perquè tenen un equipàs. "Fem el que ens agrada, ens n'anem de carreres i estem amb els millors. Quan la gent em diu que ara ve el més difícil, el Dakar, jo dic que no, que ara ve la bona. Aquest és un equip diferent i tot això està fet amb una il·lusió tremenda. No anem al Dakar a participar, anem al Dakar a competir, a guanyar".

Isidre és un pilot ambiciós, amb ganes de més: "Quan visualitzes on vols arribar, és més fàcil fer-ho, fa més qui vol que qui pot. La força és tota la gent que vol arribar a dalt com vull fer-ho jo", ha declarat.

Un Dakar intens, difícil i complicat, és el que espera l'equip de Repsol per al pròxim 2019: "No és Bolívia o l'Argentina i hem de treure el màxim de la carrera. Totes les dunes del Perú fan que el recorregut sigui molt més dur. Nosaltres esperem un Dakar difícil, complicat, sobretot la primera setmana. Un Dakar difícil, exigent, però us dic una cosa, com més difícil sigui, millor per a nosaltres, aquí és on l'equip treu el seu màxim", ha assegurat.

Isidre també ha parlat dels canvis que ha dut a terme l'equip al cotxe: "Hem fet bastants canvis. Hem canviat 3 parts molt importants del cotxe. Ara anem amb 280 mil·límetres del sistema de suspensió; els frens són molt més grans i s'ha retallat el morro 25 centímetres. Ara tenim un cotxe molt més competitiu, molt més agressiu. Crec que estem en un moment on podem treure el màxim rendiment al cotxe que tenim. Podem treure el màxim a la pista. Cal guardar un marge perquè les pistes sempre són imprevisibles".

Malgrat la seva ambició, el pilot de Dakar no s'ha atrevit a donar un pronòstic per al Ral·li: "Crec que som molt més competitius que l'any passat, estic convençut. Ens agradaria poder dir un resultat, però crec que el que fa bonica aquesta carrera i el món de l'esport és que no sabem quin resultat tindrem. Ens hem preparat per treure un millor resultat que l'any passat".