18 de abril de 2019
18.04.2019
Diari de Girona

Competició estima l'alineació indeguda de Chumi (Barça) a la Copa del Rei

18.04.2019 | 01:25
Competició estima l'alineació indeguda de Chumi (Barça) a la Copa del Rei

La jutgessa de Competició de la Federació Espanyola va resoldre ahir que hi va haver alineació indeguda de Chumi per part del Barça en el partit d'anada de vuitens de final de la Copa del Rei contra el Llevant. Tot i això, ja no és possible imposar sanció perquè la reclamació del club valencià es va fer fora de termini. El Llevant va reclamar al gener la possible alineació indeguda de Juan Brandáriz «Chumi» en el partit jugat al Ciutat de València (2-1) quan el futbolista del Barça B estava sancionat per acumulació d'amonestacions amb el filial. Per això, la jutgessa afegeix que «en cap cas, per tant, procedirà la imposició d'una sanció que alteri el resultat del partit» i que «ha de descartar-se, en compliment amb allò decidit per la resolució del TAD, la imposició de la sanció prevista».

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

LaLiga

Saps què pots fer en aquest espai tan exclusiu?

Alex Gallar i Pape Diamanka, jugadors del Girona FC, van presentar l'Àrea Movistar LaLiga, un espai que uneix la passió pel futbol, ​​l'entreteniment i les noves tecnologies.


Buscador de deportes