El Seat Tarraco és el nou Cotxe de l'Any dels Lectors 2020 de Prensa Ibérica, editora del Diari de Girona, i La Vanguardia. El vaixell insígnia de la gamma tot terreny espanyola s'ha alçat amb el triomf en la divuitena edició d'uns premis que han tornat a tenir l'usuari com a principal protagonista.

Amb el tancament de la definitiva votació final ahir dilluns, 16 de desembre, Seat s'ha alçat per tercera vegada amb aquest reconeixement que ja va aconseguir amb l'Ibiza el 2009 i amb l'Ateca el 2017. Un triomf assolit pel màxim exponent de la gamma SUV espanyola gràcies al suport dels lectors participants en el concurs, provinents de les diferents capçaleres que componen el grup Prensa Ibérica i dels del diari La Vanguardia.

Un any més han estat els milers de vots registrats a través de la web www.mejorcoche.epi.es els que han decidit el vehicle guanyador d'uns guardons que s'han convertit en tot un referent de la indústria de l'automoció espanyola i que enguany compleixen la seva majoria d'edat.

D'aquesta manera, el Seat Tarraco s'incorpora a l'exclusiva llista de guanyadors d'aquests premis, de la qual també formen part vehicles d'altres firmes, com és el cas dels Audi A8, Q5 i Q3, BMW Sèrie 5, Citroën C4, Alfa Romeo 159, Volvo V40, Peugeot 308, Hyundai i30, Mercedes-Benz Classe A, Opel Meriva i Astra i Ford Mondeo, aquests dos últims guardonats amb el premi Cotxe de l'Any dels Lectors en dues ocasions.

Directius de les àrees de comunicació i màrqueting a Espanya de les sis marques finalistes van participar en el tancament de les votacions d'aquest premi, pel qual lluitaven, a més del mateix Seat Tarraco, altres vehicles com l'Audi Q3 Sportback, el BMW Sèrie 1, el Nissan Juke, el Renault Clio i el Toyota Corolla. Un reconeixement que en la seva edició 2020 torna a tenir el suport de Shiseido, una de les firmes líders del món de la cosmètica.

Víctor Sarasola i Fernando Salvador, màxims responsables de màrqueting i comunicació de Seat, rebien les primeres felicitacions pel triomf del Tarraco, un model amb el qual la firma espanyola ha assentat de manera sòlida la seva aposta pel creixent mercat dels SUV.