El projecte de l’Spar Girona continua expandint-se més enllà de les pistes. Els passats 7 de maig i 14 de juny va presentar la marca Empresa Unika, un projecte que espera potenciar els llaços entre les empreses del territori i l’Uni. Les jornades, que van comptar amb la presència de directius, d’empreses i les jugadores Laia Palau, María Araújo i Júlia Soler, van aplegar 80 empreses. «Tenim la voluntat de fer millor les coses. Les jugadores han de sentir el suport professional i emocional. Això és una oportunitat per a tothom. Estem millorant la societat i l’Uni és un exemple proper de les possibilitats de tenir a Girona el club esportiu femení amb més compromís i vinculació del territori», va destacar la capitana de l’Spar, Laia Palau.

El projecte es forma gràcies a un consell assessor extern que ajuda l’Uni a fer-lo arribar a les empreses. «Aquest consell vol impulsar l’Uni a seguir aspirant al màxim en l’àmbit esportiu, però sobretot busca que una major quantitat d’empreses tingui coneixement sobre l’excel·lent feina realitzada per l’Spar, que és el referent esportiu femení del territori. Hem de seguir treballant per tenir més implicació empresarial, institucional i social», va afirmar Cayetano Pérez. Noemí Jordana recorda que l’Uni «no està fet d’un sol patrocinador».