Nova campanya publicitaria de la cervesera catalana Estrella Damm vinculada als valors i les emocions de l'esport. En aquesta ocasió, l'espot invita a tornar a gaudir de la nova era de joc del FC Barcelona.

Protagonitzada per David Menéndez, Júlia Lara, Javier Príncep, Paula Guerra i Ferran Fernández, i dirigida per Oriol Villar, la història que narra “Els Hamelins” s'inspira en la rondalla alemanya d'“El flautista d'Hamelín”, en la qual un jove músic era capaç de captivar a tothom qui es proposava tan sols amb les hipnòtiques notes de la seva flauta.

En la nova campanya, el flautista és un jove mecànic, i les notes de la seva flauta es converteixen en un discurs ple de passió, il·lusió i optimisme per la nova era del club blaugrana. A l'anunci s'hi parla de valors com l'esforç, l'ambició, la humilitat i el treball ben fet. Valors que, segons la cervesera, sempre han representat l'essència del Barça.