Xavi, contundent amb els rumors sobre la seva continuitat: "No m'interessa..."
El tècnic del Barça ha tallat els rumors sobre el seu futur

Xavi, protagonista / Valentí Enrich
Víctor González
El soroll sobre el futur de Xavi Hernández ha arribat a la roda de premsa de la Ciutat Esportiva. el tècnic, en la compareixença prèvia al partit de diumenge contra el Rayo Vallecano en el qual el Barça espera certificar la segona plaça del campionat de Lliga, ha volgut sortir al pas dels rumors i ha estat contundent.
Les frases de Xavi Hernández
- "No us puc aportar més. El club em transmet tranquil·litat, seguim amb les mateixes ganes, treballant molt, em transmeten això, no ha canviat res"
- "No m'interessa d'on surten les informacions, m'interessa tenir la confiança del president i Deco (i Yuste), i em transmeten això, per mi no ha canviat res"
- "Ja ens asseurem amb Laporta, estem en contacte, si hem de parlar d'alguna cosa ho farem, però estem com fa tres setmanes, hi ha un projecte, hem competit i no ha canviat res. En principi... entenc les preguntes, però estic tranquil"
- "Ha canviat alguna cosa en aquestes 24 hores? No, per res. Tinc 0 dubtes que les coses poden anar bé. Tinc una base de casa, de la Masia, que entenc que l'any que ve podem competir millor, tinc l'ambició intacta i amb aquestes notícies encara més".
- "Em centro en la feina, estic pendent del partit de demà, no en si em mereixo això o no"
- "Els hi he dit als jugadors el mateix que a vosaltres, sentiu-vos afortunats".
- "El president m'ha transmès tranquil·litat per aconseguir la segona plaça".
Via: Sport
- La situació a Ceuta divideix la plaça del Vi de Girona
- L’empresa de Torroella Enplater guanya un premi internacional per crear un envàs de plàstic més reciclable
- Enric Auquer: 'Si uns nois catalans acaben radicalitzant-se, penso quina responsabilitat hi tinc jo
- El boicot a les colònies escolars fa caure un 70% les reserves i algunes cases es queden 'a zero' i ja no obriran a la tardor
- Mor un ciclista en un accident a Cabanelles
- Rescaten un excursionista severament indisposat en una ruta a Queralbs
- Cárcel: “Jo volia quedar-me amb tota la plantilla sabent que, d’entrada, no se’n volia quedar cap”
- Els quatre restaurants més populars de Girona per a la tornada a la rutina