El Girona pensa en un nou estadi per a 20.000 o 25.000 espectadors
El director general del Girona, Ignasi Mas-Bagà, assegura que la decisió sobre el nou camp encara no s'ha pres i que si opten per marxar de Montilivi no parlen "d'anar-nos-en lluny

Ignasi Mas-Bagà, CEO del Girona. / Marc Martí Font / Marc MartÃ

Amb l’equip cuer i molts fronts oberts en diversos aspectes de l’actualitat del club, el director general del Girona, Ignasi Mas-Bagà ha passat pel pòdcast Orgull Gironí per donar resposta a algunes de les qüestions que li han plantejat. Els membres del Fòrum Montilivi han transmès al dirigent les preguntes plantejades per diversos socis, entre les quals algunes de calentes. La més esperada, sens dubte, ha estat la qüestió de l’estadi, si s’ha de reformar Montilivi o se n'ha de fer un de nou en un altre indret. “És el projecte que canviarà la història del club”, ha dit. Mas-Bagà ha assegurat que la decisió “encara no està presa” però ha donat alguna pista.
En aquest sentit, ha explicat que l’equip de treball que té el club dedicat a aquest punt estipula que un camp nou pot costar uns cent milions d’euros, “el doble del que val la concessió que tenim per cinquanta anys”. L’estudi amb què treballa el club és que el nou camp del Girona sigui d’una capacitat de vint o vint-i-cinc mil espectadors. A més a més, per recuperar la inversió, caldrien uns usos comercials que difícilment es podrien fer a la ubicació actual “per accessos, veïns...”.
Treballant amb l'Ajuntament
En aquest sentit, ha explicat que estan treballant “braç a braç” amb l’Ajuntament, propietari de Montilivi per buscar una solució. “La prioritat continua sent fer-ho a Montilivi”, ha afirmat, si bé ha revelat que des del mateix consistori se’ls ha proposat “alternatives a dins del mateix municipi” i que també estan treballant amb “d’altres que són fora del terme municipal de Girona”. Aquí és on ha deixat anar una dada que podria ser indicativa quan ha recordat que “més de la meitat de socis del club no viuen al terme municipal de Girona. Alhora, ha afegit: “no parlem d’anar-nos-en lluny, si ho fem i, si ho hem de fer, seria per un projecte millor”.
El barceloní ha revelat que ha anat a veure uns quants terrenys on hipotèticament s’hi podria fer un camp nou, de la mateixa manera que en va anar a veure per trobar els adients per construir-hi la ciutat esportiva. Tot i això, manté que encara no hi ha cap decisió presa. “No ens podem equivocar”, ha dit tot recordant que quan es tingui clara la ubicació, exposaran el projecte.
Pel que fa a la Ciutat Esportiva, Mas-Bagà ha detallat que esperen rebre el vistiplau de la Generalitat abans de final d'any per començar una segona fase que comptarà amb cinc camps i edificacions permanents.
- Carta d'un lector: 'Una ciutat com Girona no entenc com no li cau la cara de vergonya de no poder arreglar això
- Aquests són els municipis gironins amb més població nouvinguda en els darrers cinc anys
- Macroestafa immobiliària: un advocat gironí i cinc membres de la banda, en presó provisional
- Enriqueta Dalmau: «Al client l’has de tractar amb respecte; bon dia tingui, està servit?»
- La Bonoloto deixa més d'un milió d'euros a Girona
- Un pres del Puig de les Basses fuig dels Mossos després d'anar a l'hospital de Figueres
- Una denúncia a Figueres destapa una macroestafa immobiliària d'1,2 milions d'euros a tot l'Estat
- Truquen al 112 amb un incendi fals per fer venir una patrulla i atacar-la a Figueres